Legjobb tricepsz formáló gyakorlatok

19:53


1. gyakorlat: helyezkedj el térdelő és tenyér támaszban → váll + csípő +térd egy vonalban.
Könyököd a hajlítás során maradjon közel a derekadhoz.
2. gyakorlat: tenyér és talptámasz + feneked nem érintkezik a talajjal → hajlít és nyújt a könyök
               
3. gyakorlat: Térdelő és tenyértámasz ➪ forgasd egymás felé az ujjakat és érints össze a tenyerek széleit. A tenyértámasz legyen minél távolabb a térdektől. Hajlítsd a könyököket.
4. gyakorlat: Támaszkodj meg bármilyen magasabb helyen. Talpakkal támasz a talajon medence szélesen.

5.gyakorlat: Támadó állásban helyezkedj el. Tenyerekkel fölfelé keresztezd a kezeket folyamatosan ➵ minél gyorsabban végezed annál: 💪
6. gyakorlat: Vállszéles támaszban helyezkedj el egy függőleges felület előtt ↣ könyökhajlítás közben figyelj arra, hogy a kezed közel maradjon a derekadhoz. Nehezítéshez lépj egy kicsit távolabb a faltól.


Tovább gyakorlatokért klikk ide!
Mozgolódós Napokat!







 https://1.bp.blogspot.com/-Gq49XFFzMhY/WGt41Nx6wMI/AAAAAAAAGWM/qC60hJgemz4JPH0vtjZpD5KrHwjCCMj4gCPcB/s640/TORN%25C3%2581ZN%25C3%2581L%2BOTTHON%252C%2BDE%2BM%25C3%2581R%2BA%2BBEMELEG%25C3%258DT%25C3%2589SN%25C3%2589L%2BMEGAKADSZ-%2B%25282%2529.png

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Népszerű bejegyzések

Flickr Images