Citromos - narancsos hűsítő ital

hétfő




A nyári hőségben sokszor nehéz megmagyaráznom a fiúknak, hogy ne a cukorral teletömött
szénsavas italokat igyák. Ezzel persze plusz "munkát" vállalok, mert Nekem kell a kezükbe nyomnom valami ihatót. Ez az a frissítő ital, amit bármikor megisznak és plusz körös bevásárlás nélkül is el tudom készíteni nekik.

 Én szénsavas ásványvízből készítem Nekik, bár tudom, hogy a szénsav savasít, de a bolti löttyöknél pont 10 x jobb. Srácok csak így, de Én külön ásványvizes verziót is készítek Magamnak.

Hozzávalók:

- szóda/ásványvíz 
- 4-5 szelet citrom
- 4-5 szelet narancs
- néhány kocka jég

Elkészítés:

Citromo és a narancs héját jó alaposan átdörzsölöm, hogy az esetleges vegyszer maradékokat eltávolítsam. A citrom és narancs gerezdeket tedd a poharak aljába. Kicsit nyomkodd össze (én fakanállal szoktam), hogy kiadja az ízét. Erre rádobálom a jégkockákat és így öntöm fel a választott folyadékkal. Már kész is! Igazán egyszerű recept, viszont annál nagyobb sikert fog aratni!
Nem mellékesen pedig igazán fitt, hiszen semmilyen cukrot vagy hozzáadott tartósítószert, színezőt nem tartalmaz.




....csajos esti csacsogáshoz kötelező tartozék ;)

Hasonló frissítő italokat találsz még a blogon, ha kedved támadt kísérletezni.

Mozgolódós napokat!


...ha tetszett a bejegyzésem és szívesen értesülnél mindig a legfrissebbekről, akkor
megadhatod az adataidat ITT.


Kapcsolódó cikkek:





Megjegyzés küldése