Combizom nyújtása helyesen

16:16


Időnként előfordul, hogy mozgás közben úgy érezzük nem bííírjuk tovább. Ekkor jönnek a gondolatok "persze mert Béna vagyok" "gyenge vagyok" "nincs is időm, a többiek bezzeg.." stb

Igen, kell lelki erő, hogy végigvigyél ez edzéstervet vagy besétálj egy fitness terembe, ez nem kétség, de nem csak ezen áll vagy bukik a dolog.

Akkor mi a teendő, hogy jobban bírjam a tornát?

Igazából semmi különleges, csak annyi, hogy ne feledkezz el a nyújtásról.
Ez nem csak az edzést követően, hanem attól függetlenül is ajánlott.
Érdemes beiktatni nyújtó napokat, amikor csak az izmok nyújtására koncentrálsz.

...ha jó alaposan lenyújtod időnként az izmaidat:

- akkor több ismétlésszámot fogsz tudni végrehajtani
- rugalmasabbak, ezáltal kevésbé sérülékenyek lesznek izmaid
- szép hosszú, szálkás izmokat alakíthatsz ki Magadon
- nyújtással az izmaid fellélegeznek, így új erőre kapnak

Ebben a blogbejegyzésben a combizom szabályos nyújtását mutatom be, mert a comb formálása, faragása a nők egyik örök témája. Szinte egyetlen edzéstervből vagy torna gyakorlatsorból sem hiányozhat.
Ezenkívül, rövidülésre hajlamos izom, ami azt jelenti, hogy ha életedben nem csináltál egyetlen combizom formáló fitness gyakorlatot sem, akkor is rövidül, így sérülékenyebb, valamint a rövidülés megbonthatja a csípő egészséges felépítését, így megváltoztathatja annak mozgását, ami kihat akár a gerincre is, mely csípő, hát vagy deréktáji fájdalomban jelentkezik.

Kisebb, csípő vagy deréktáji zsibbadások elmulasztására tehát megoldást jelenthet, a jól és megfelelő ideig (minimum: 3 x 25 mp) nyújtott combizom.


Még több hasznos bejegyzést találsz a blogon.


Mozgolódós Napokat!


...ha tetszett a bejegyzésem és szívesen értesülnél mindig a legfrissebbekről, akkor
megadhatod az adataidat ITT.

Kapcsolódó cikkek:




You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Népszerű bejegyzések

Flickr Images