NŐI FEKVŐTÁMASZ

11:29



Mai naptól indul a vakációóóó!

...ha a tennivalók sokaságában nincs időd nekiállni komplex edzéstervnek, akkor iktass be 1-1 gyakorlatot a napi teendők közé. A rövid bemelegítést semmiképp ne hagyd ki, de utána mehet néhány kör a gyakorlatból, amíg fő az ebéd vagy a gyerekek fürdenek.

A fekvőtámasz gyakorlattal megerősítheted a vállöv izmait, mellizmokat, felső háti szakaszt, helyes kivitelezéssel pedig a törzsizmaidat is tonizálhatod. 


Akkor lássuk mire kell figyelned :

- tenyértámasz a vállszélességnél szélesebben
- vállak + csípő + térdek egy vonalban
- feszít a has a gyakorlatvégzés alatt
- addig engedd le Magad, ahonnan még vissza tudsz emelkedni



Zenei "aláfestést" találsz a blogon.

Mozgolódós Napokat!



 https://2.bp.blogspot.com/-uo0piw4RwAM/WGMFK76tzbI/AAAAAAAAGVs/Zd_Ar01AzjIJQzNyBtk3UTZn0I3qr1SkwCK4B/s640/TORN%25C3%2581ZN%25C3%2581L%2BOTTHON%252C%2BDE%2BM%25C3%2581R%2BA%2BBEMELEG%25C3%258DT%25C3%2589SN%25C3%2589L%2BMEGAKADSZ-%2B%25282%2529.png

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Népszerű bejegyzések

Flickr Images