Törzs & farizom erősítő edzésterv

13:04



Egy újabb edzésterv, két fontos és állandó karbantartásra szoruló izomcsoport erősítésére.
Hajrá - hajrá!!! Munkára fel!
Kíméletes ismétlésszám.

A napi edzésedet 15 perc alatt letudhatod, persze a bemelegítés és nyújtás NEM maradhat el!

A videót követően nyomtatható gyakorlatsort találsz , hogy ne kelljen mindig a telefont/tabletet/laptopot Magaddal vinni.







Edzésterv helyes kivitelezéséhez:


1. Guggolás & szökkenés: tartod a derekadat, nem "pucsítasz", sarkak a talajon

2. Alkartámaszban térdhúzás oldalt: tartod a derekadat, a térd a váll felé közelít

3. Hanyatt fekvésben csípőemelés, majd térdhúzás: az egész gyakorlat során, a csípő végig levegőben, olyan magasan tartod, ahogy csak tudod.

4. Fordítás: keresztcsontodat szorítod a talajhoz és így fordítasz

5. Alkar támaszban, nyújtott láb emelése: végig a derekadra koncentrálsz, billented magad alá, a lábemelést a sarok irányítja fölfelé


3 X ismételd a gyakorlatsort!
(Minden kör után tarts 1 perc pihenő)

Zenék az edzéshez ITT!!!

Még több gyakorlatot találsz a blogomon!
Mozgolódós Napokat!











 https://2.bp.blogspot.com/-uo0piw4RwAM/WGMFK76tzbI/AAAAAAAAGVs/Zd_Ar01AzjIJQzNyBtk3UTZn0I3qr1SkwCK4B/s640/TORN%25C3%2581ZN%25C3%2581L%2BOTTHON%252C%2BDE%2BM%25C3%2581R%2BA%2BBEMELEG%25C3%258DT%25C3%2589SN%25C3%2589L%2BMEGAKADSZ-%2B%25282%2529.png

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Népszerű bejegyzések

Flickr Images