Kardió & farizom fejlesztő edzésterv

18:14




Ebben a videóban, állóképesség és farizom fejlesztő/ kerekítő 😉  gyakorlatokat találsz. 
Ismétlésszám a nyomtatható edzésterven. 
 Ez egy nagyjából közepes terhelésű gyakorlat összeállítás.

Kedvetlenebb napokon is simán előveheted, de egy jó zenével felturbózva garantáltan kikapcsol.







Instrukciók az edzésterv helyes kivitelezéséhez:


1. gyakorlat: burpee: magasra ugrasz, és plank helyzetbe érkezésnél, nem esik le a derekad, ez nagyon FONTOS!
2. gyakorlat (3 guggolás, 4.-re felegyenesedik): Guggolásnál feszíted a hasizmokat és a sarkak maradnak a talajon. Felegyenesedésnél, tolod előre a csípődet.
3. gyakorlat (szökdelés: terpesz & kereszt): ne akadjanak össze a lábak keresztezéskor
4. gyakorlat (alkartámasz helyzetben: hajlított láb emelése): comb & vádli 90'-os szöget zárjanak be, sarok irányítja fölfelé a mozdulatot
5. gyakorlat (csípő emelése magasra): talptámasz a talajon, csípőnél szélesebben




Még több gyakorlatot találsz a blogomon!
Mozgolódós Napokat!









 https://2.bp.blogspot.com/-uo0piw4RwAM/WGMFK76tzbI/AAAAAAAAGVs/Zd_Ar01AzjIJQzNyBtk3UTZn0I3qr1SkwCK4B/s640/TORN%25C3%2581ZN%25C3%2581L%2BOTTHON%252C%2BDE%2BM%25C3%2581R%2BA%2BBEMELEG%25C3%258DT%25C3%2589SN%25C3%2589L%2BMEGAKADSZ-%2B%25282%2529.png

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Népszerű bejegyzések

Flickr Images