Relaxáció - a lelki egyensúlyodésrt

22:34




...ha éppen nincs időd vagy kedved, erőd tornázni, de szeretnél feltöltődni és egy kicsit regenerálódni, akkor nincs más dolgod, mint  elővenni 3 plédet, párnát vagy törülközőt. Ami a nehezebb része...ez csak nyugiban fog menni...legjobb ha gyerkőc alszik vagy épp nagyizik :D


Gyakorlat:

Indítsd el a kedvenc relaxációs zenédet:
  • helyezkedj el kényelmesen a fenntebb látható képhez hasonlóan.... addig igazgasd a plédeket, amíg a legmegfelelőbbnek érzed Magad alatt őket

  • amikor elhelyezkedtél, vidd figyelmedet a légzésedre és néhány légvétel erejéig csak ezt figyeld

  • lassan haladj végig a testrészeiden (időd függvénye, hogy milyen részletességgel) és gondolatban lazítsd el az adott testrészt pl: lazít a fej....lazít a hajas fejbőr....lazít az állkapocs, az ajkak stb.

  • mire a végére érsz a testrészeknek, garantáltan ellazulsz, de ne felejtd el ez NEM fitness edzés...csal lassan

  • élvezd egy kicsit ezt az állapotot...ritkán adódik lehetőségünk igazán ellazulni és a szabadidőnkben inkább tornázunk, pedig a kikapcs is legalább olyan fontos mint az edzés
  • végül figyelmedet vidd vissza a légzésedre és lassan ,óvatosan mozgasd meg a kézujjakat, lábujjakat, majd nyisd a szemeket


Én egy ilyen rövid relax után, mindig új erőre kapok, gyakran erősebbnek érzem Magam, mint torna után...de tényleg! Próbáld ki!!



További nyújtó hatású tornát találsz a blogon!

Mozgolódós Napokat!



Bejegyzések amelyek még érdekelhetnek:


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Népszerű bejegyzések

Flickr Images