Avokádókrém recept

vasárnap


Ezt a képet nem Én készítettem, de a recept a mienk. Nálunk munkamegosztás van. Tesóm elkészíti, Én megeszem. Nagyon finom és mindkét értelembe véve: könnyű.

Recept:Végy egy avokádót. Lehetőleg puhát.
Végy két tojást, főzd meg őket.
Végy egy tálkát...,közepest

Avokádót vágd ketté, szedd ki a magját és csíkozd be késsel a húsát a héjáig, majd fordíts ki. Így már könnyen lefejthető az avokádó húsa -> közepes tálkába.
Mostanra már megfőttek a tojások -> hideg víz alá -> pucolás -> reszeld rá az avokádóra
Most már csak a fűszerezés: só, bors, foghagyma, tejföl/tejszín,esetleg mustár.....kísérletezz vele!
Nyomkodd, majd keverd össze villával és már kenhető is egy finom teljes kiőrlésű pirított kenyérre.
Én gyümölcs teával szeretem a legjobban!
Egészségetekre!

Szeretettel:


Megjegyzés küldése