Derék formáló tornagyakorlat

13:55




A törzsizmok erősítése mindig jó ötlet. Bármelyik edzéstervbe beépítheted, de önmagában is megállja a helyét. A fenti gyakorlat, az összes támasztóizmot igénybe veszi. Erősíti a hát és hasizmokat valamint komplexitása miatt a vállövet is igénybe veszi. ...ha épp nincs időd komplett edzésterv végrehajtására, akkor ebből a gyakorlatból végezz 3 kört, 8 - asával ismételve.

Végrehajtás:

1.     Plank helyzetből -> bal alkartámasz
2.     Jobb alkartámasz
3.     B tenyértámasz
4.     J tenyértámasz
5. - 6. B térdhúzás
7. - 8. J térdhúzás

Amire figyelned kell:

Tartsd feszesen a hasizmokat, hogy a derekad beesését megakadályozd.
Tekintetedet tartsd a talajon, mert így kímélheted a nyakizmokat.
Tartsd enyhén hajlítva a térdeket a gyakorlat során, így a térdszalagok túlnyúlását kerülheted el.



Mozgolódós Napokat!





 https://2.bp.blogspot.com/-uo0piw4RwAM/WGMFK76tzbI/AAAAAAAAGVs/Zd_Ar01AzjIJQzNyBtk3UTZn0I3qr1SkwCK4B/s640/TORN%25C3%2581ZN%25C3%2581L%2BOTTHON%252C%2BDE%2BM%25C3%2581R%2BA%2BBEMELEG%25C3%258DT%25C3%2589SN%25C3%2589L%2BMEGAKADSZ-%2B%25282%2529.png

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Népszerű bejegyzések

Flickr Images