EDZÉSTERV FELSŐTEST FORMÁLÁSHOZ

17:16



Néhány izgalmas gyakorlatokat szedtem Neked össze ebben az edzéstervben. Imádom a saját testsúlyos tornát, de időnkét néhány egyszerű eszközzel fokozhatjuk a terhelést. A legtöbb háztartásban pedig az a helyzet, hogy van fitt-ball labda, de nincs is felfújva csak a szekrény mélyén porosodik vagy ha  fel van fújva, akkor is inkább a helyet foglalja.


Hidd el, a fitt-ball labda egy igazán fantasztikus eszköz, nagyon-nagyon sokrétűen használható és nem utolsó sorban fantasztikus hatással van a gerincünkre, ha pl.: számítógépezés közben kényelmesen üldögélünk vagy rugózgatunk rajta.


Miért fontos a felső test izmainak megerősítése?


Az esztétikai eredményeket nem taglalnám, hiszen a tornázó társadalom nem titkolt (talán első számú) szándéka az igazán igényes megjelenés.

De!

Ezen túlmenően nem győzöm hangsúlyozni a edzések egészségre gyakorolt hatását. Ebben az edzéstervben az a legszuperebb, hogy a szálkásan kerekedő vállak és ívesen karcsúsodó derék mellett segíteni tudjuk a gerinc munkáját, a környékén elhelyezkedő izmok megerősítésével, ami az alap pillére egész testünknek és kiindulópontja minden mozdulatnak.


Általam javasolt a gyakorlatonként: 12 ismétlés

3 körben!




Mozgolódós Napokat!




 https://2.bp.blogspot.com/-uo0piw4RwAM/WGMFK76tzbI/AAAAAAAAGVs/Zd_Ar01AzjIJQzNyBtk3UTZn0I3qr1SkwCK4B/s640/TORN%25C3%2581ZN%25C3%2581L%2BOTTHON%252C%2BDE%2BM%25C3%2581R%2BA%2BBEMELEG%25C3%258DT%25C3%2589SN%25C3%2589L%2BMEGAKADSZ-%2B%25282%2529.png

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Népszerű bejegyzések

Flickr Images