EDZÉSTERV A JÁTSZÓTÉRRE

péntek





Itt az ígért témám, ami azóta az egyik kedvencem lett.
Egyetemi beadandó lázban égek, így a szokásosnál is lassabban készült el! Remélem a videón és képeken látható napsütéses pillanatok mosolyra fakasztanak és kedvet hoznak neked is a mozgáshoz.
Így ugyanis 2 legyet üthetsz egy csapásra.
Áron annyira elmókázott a játszótéren.... észre sem vette, hogy közben én tornázok.
Kivéve amikor épp partnerként mellém szegült néhány percre.


Mint láthatjátok virágokat is kaptam, amiket betűzdeltünk a hajamba.
Igazán élveztem ezt a délelőtti edzést!!

3 x ismételve!





Nah jóóó....a húzódzkodás még elég gyengén megy, de gyakorlok és nekem hátizmokra pont nem kell erősödnöm, mert így is olyan hátam van, mint egy középhaladó kajak-kenu versenyzőnek.

Igyekszem mindig minden izomcsoportot körüljárni az edzésterveimben. A mostani inkább a törzsizmokra koncentrál, mert innen indul ki minden mozgás, tehát itt kell a legerősebbnek lennünk, ezért soha nem maradhatnak ki a terhelésből és a labilis alátámasztás (hinta) mindig remek alkalom egy új feladatra.

Most nem lesz szükséged zenére, maximum a madárcsicsergés ad, majd egy kis alaphangulatot!


Megjegyzés küldése