FOGYÁS HASRÓL? LEHETSÉGES?

11:50




Tudtad, hogy a várandósság folyamán az egyenes hasizmok eltávolodnak egymástól? Amíg ezek 2 ujjnyinál kisebb távolságra össze nem húzodnak, addig nem javasolt a hasizmok közvetlen tornáztatása.

Ez általában a szülés utáni első 4 napban megtörténik, de nem mindenkinél! Ezért fontos az önellenőrzés. Az alábbi kis videóban ezt láthatod:







Oké, de akkor mégis, hogyan kezdjek el tornázni?



  • nagyon figyelj arra, hogy fokozatosan kezd el a tornát
  • először elégedj meg a könnyebb gyakorlatokkal,még akkor is, ha korábban sportoltál
  • a legjobb, ha torna előtt bemelegítésképpen végzel egy kis intim tornát:
    intim torna gyakorlat
  • figyelj a torna közbeni megfelelő légzésre, tehát pl.: préselésnél: kilégzés!
  • kezdetben inkább plank gyakorlatokkal szoktasd a hasad a terheléshez -> általam javasolt tornát, nehézségileg egymásra építve lejebb láthatod
  • hasprés esetén derekadat mindenképp szorítsd a talajhoz
  • nagyon-nagyon figyelj a precíz végrehajtásra: inkább minőség, mint mennyiség


Általam javasolt torna gyakorlatok, fokozatosan egymásra építve:





Az egyes gyakorlatokat naponta végezve kb. 2-3  naponta növeld a végrehajtás idejét.
Kezdetben pl.: 10 mp  ->  néhány nap múlva 20 mp stb.

Amikor a végrehajtás 1 vagy 1,5  perc, akkor válthatsz a következő gyakorlatra.



További hasizom erősítő tornát találhatsz a blogon!

Mozgolódós Napokat!










 https://2.bp.blogspot.com/-uo0piw4RwAM/WGMFK76tzbI/AAAAAAAAGVs/Zd_Ar01AzjIJQzNyBtk3UTZn0I3qr1SkwCK4B/s640/TORN%25C3%2581ZN%25C3%2581L%2BOTTHON%252C%2BDE%2BM%25C3%2581R%2BA%2BBEMELEG%25C3%258DT%25C3%2589SN%25C3%2589L%2BMEGAKADSZ-%2B%25282%2529.png

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Népszerű bejegyzések

Flickr Images